Loading

Tjänster

Hemsida

Inget projekt är de andra likt, precis som varje företag och organisation har sitt varumärke samt historia. Vi fokuserar på att skapa webbplatser som berör och står kvar.
Därför använder vi oss av och utvecklar webbplatserna i WordPress.
De är världens största publiceringsverktyg och på så sätt säkerställs framtiden för just er webbplats.

En hemsida ska vara en tillgång och inte en börda! Att hålla en hemsida uppdaterad samtidigt som man måste jobba med sin verksamhet kan många gånger vara ett problem då det oftast kräver en hel del tid och kunskap. Tanken bakom vårt upplägg är att alla företag ska kunna ha en snygg och funktionell hemsida utan att behöva lägga en förmögenhet på den.

Vi vågar säga att vi kan webbplatser bättre än dig, så låt oss därför sköta er webbplats och se till så att den alltid är ”up-to-date” med den senaste teknologin och anpassad för de senaste plattformarna. Så kan du ägna dig åt de du kan bäst, din verksamhet. Hos oss finns de alltid plats på våra servrar för er webbplats och vi har koll på att allt fungerar som de ska. Du kan känna dig trygg!

 

E-handel

Allt fler kunder vill använda datorn, surfplattan och mobilen när de ska köpa en produkt eller tjänst. Genom att starta en
webbshop ökar du din tillgänglighet, höjer kundservicen och därmed ökar din försäljning

För att skapa er hemsida använder vi E-handelstillägget till WordPress, Woocommerce.
Ungefär 37% av all E-handel i världen är byggd i denna plattform och den är utan tvekan det mest användarvänliga, mångsidiga E-handelsverktyget idag. Du behöver inga förkunskaper inom webbutveckling för att kunna driva din e-handel och vi finns där för dig under resans gång. Vi bygger bilen och du kör den.

 

 

 

Grafisk Design

Vi hjälper er att skapa en logotyp som genom ett estetiskt färgschema, teckensnittkombinationer och grafiska stil passar just ditt företag.

En grafisk profil är kortfattat en typ av instruktion eller manual för hur ditt företags eller organisations logotyp ska användas. Vi skapar en sammanställning av färger, typsnitt och grafiska element som används för att mottagaren tydligt ska se vem den visuella kommunikationen kommer ifrån. Syftet med detta är att genom igenkänning från mottagaren kunna bygga ett starkt varumärke.